Francúzsky Olympique Marseille predstavil začiatkom týždňa nové špeciálne dresy v čiernej farbe. Vôbec po prvý krát v klubovej histórií boli navrhnuté priamo fanúšikmi, ktorí sa zapojili do zaujímavej akcie prebiehajúcej už od februára tohto roka.
Cieľom akcie bolo navrhnúť nové dresy pre 9-násobného francúzskeho šampióna. Podobne vyberali dresy pre svoj tím nedávno aj priaznivci Wolfsburgu. Vo Francúzsku však mali fanúšikovia situáciu o niečo zjednodušenú. Dizajn dresu mohli vytvoriť priamo na oficiálnej stránke klubu OM.net, kde vďaka rôznym šablónam a farebným kombináciám vzniklo až vyše 60 000 návrhov!
Následne komisia vybrala niekoľko z nich, za ktoré mohli potom futbaloví priaznivci hlasovať na stránkach Olympique Marseille a spoločnosti Adidas v rámci sociálnej siete Facebook. Z finálových zástupcov dostal napokon najviac hlasov návrh od fanúšika Mathieua. Jedná sa o jednoduchý, ale veľmi elegantný čierny dres doplnený zlatými detailmi, ktorý fanúšikom môže pripomínať napr. náhradné dresy madridského Realu.
Výstrih je doplnený elegantným čiernym golierikom, rukávy pokrýva trojica zlatých pruhov, ktoré sú charakteristické pre nemeckého výrobcu. Zlaté je aj logo spoločnosti Adidas spoločne s logom partnera klubu, ktorým je stávková spoločnosť BetClic. Jediným belasým prvkom na dresoch je klubový znak, aj ten je ale doplnený zlatou hviezdičkou a zlatým mottom klubu. Na zadnej strane tričiek sa pod výstrihom nachádza zlatý nápis: „Mon Maillot, ma Ferveur, mon OM“ – „Môj dres, moje nadšenie, môj Olympique Marseille.“
Dresy budú mať futbalisti Marseille oblečené už tento piatok, kedy sa stretnú vo francúzskej najvyššej súťaži s tímom SM Caen.