Spoločnosť Puma oficiálne predstavila nové dresy londýnskeho Arsenalu. Štvrtý celok uplynulej sezóny Premier League pred blížiacou sa sezónou 2014/15 zmenil dodávateľa, keď ho doteraz dlhé roky obliekala americká spoločnosť Nike. Nový nemecký dodávateľ predstavil dresy v rámci marketingovej kampane Stronger together – Spolu silnejší a každý z nich je inšpirovaný hodnotami značky Puma aj samotného klubu, ktoré tvoria základ príbehu „Future, Forever, Victorious“ – „Budúcnosť, večnosť a víťazstvo“.
Hlavné dresy sú v tradičnom červeno-bielom prevedení, ktoré patrí k Arsenalu neodmysliteľne už od roku 1933. Práve tieto farby reprezentujú symbol večnosti (Forever). Odkazom na históriu má byť aj použitie tradičného okrúhleho výstrihu.
Partnerom klubu zostáva letecká spoločnosť Fly Emirates, ktorej logo je umiestnené na hrudi. Tričká dopĺňajú biele trenírky s červeným prúžkom na boku a červeno-biele pruhované štulpne.
Náhradné dresy sú v tradičnej kombinácii žltej a tmavomodrej, ktorá sprevádza Arsenal dlhé roky. Klub v tomto farebnom prevedení zaznamenal viacero úspechov, vrátane víťazstiev v FA Cupe v rokoch 1971 a 1979. Práve tieto dresy sú tak odkazom na ďalšiu klubovú hodnotu – víťazstvo (Victorious).
Žlto-modré dresy majú veľmi podobný dizajn ako hlavné červené, výstrih je však tentokrát véčkový. Oblečenie dopĺňajú tradične tmavomodré trenírky so žltým prúžkom na boku a žlto-modré pruhované štulpne.
Tretie oblečenie predstavuje budúcnosť (Future). Na dresoch sa striedajú na diagonálnych pruhoch dva odtiene modrej farby, ktoré sú oživené svetlozelenou. Tieto dresy budú Kanonieri využívať najmä v pohárových stretnutiach a zápasoch Ligy majstrov na súperových ihriskách.
Zaujímavosťou je zadná strana tričiek, kde sa na každom z trojice dresov nachádza tenký prúžok s piatimi farbami. Okrem domácej červenej a bielej, hosťujúcej žltej a modrej je tu aj zlatá, ktorú nájdeme aj v klubovom znaku. Tretie oblečenie kompletizujú modré trenírky so svetlozeleným prúžkom a štulpne v dvoch odtieňoch modrej.
Spolu s hráčskymi dresmi bolo predstavené aj oblečenie pre brankárov. To sa vyznačuje na celej prednej strane zaujímavou textúrou zloženou z pruhov. Gólmani Arsenalu si zachytajú v čiernych dresoch so šedými detailmi, alternatívou je farba, ku ktorej sa asi najlepšie hodí výraz limetková.
Arsenal si vďaka spomínanému štvrtému miestu v minulej sezóne zahrá play-off o účasť v skupinovej fáze Ligy majstrov. Najväčším úspechom z minulej sezóny je bezpochyby víťazstvo v prestížnom FA Cupe, ktoré ukončilo 9-ročné čakanie na zisk niektorej z trofejí.
Poznámka: Článok bol na web doplnený v roku 2020.