Nemecká spoločnosť Adidas predstavila v spolupráci s firmou Parley for the Oceans špeciálnu edíciu dresov Realu Madrid. V novom oblečení sa posledný víťaz Ligy majstrov a horúci kandidát na zisk španielskeho titulu predstavil len v jedinom stretnutí.
Špeciálna edícia dresov je jedným z prvých produktov pre profesionálne športové tímy, ktoré vznikajú v spolupráci s Parley for the Oceans. Použitý materiál je vyrobený z recyklovaného plastového odpadu zachyteného v pobrežných oblastiach Maldív. Hlavnou myšlienkou nových dresov je upozorniť na hrozby znečistenia oceánov plastmi.
Nové oblečenie nie je špecifické len použitými materiálmi, ale aj svojim prevedením. Klubový znak, logo spoločnosti Adidas i emblém partnera Fly Emirates sú na drese vyhotovené vo veľmi svetlom odtieni šedej farby a pôsobia úplne nenápadne. Dizajnéri zašli ešte ďalej v prípade trenírok a štulpní, kde dokonca nenájdeme žiadne emblémy, len mierne vystupujúce tradičné tri prúžky charakteristické pre nemeckého výrobcu.
Real sa v špeciálnej edícii oblečenia predstavil v stretnutí 13. kola najvyššej španielskej súťaže, v ktorom 26. novembra na svojom domácom trávniku privítal Sporting Gijón. Biely balet zvíťazil vďaka dvom gólom Cristiana Ronalda 2:1 a naďalej je tak na čele La Ligy.
Madridský veľkoklub obhajuje aj prvenstvo v Lige majstrov. V nej už má po piatich kolách skupinovej fázy istý postup, keď je na druhom mieste F skupiny za vedúcou Borussiou Dortmund. O prvenstvo v skupine budú Los Blancos bojovať na domácom trávniku 7. decembra práve proti nemeckému celku, prvé meranie síl sa skončilo zmierlivo 2:2.
Poznámka: Článok bol na web doplnený v roku 2020.