Aktuálny anglický vicemajster Tottenham Hotspur predstavil svoje nové oblečenie pre budúcu sezónu 2017/18. Londýnčania sa v nej predstavia v dresoch americkej spoločnosti Nike, ktorá strieda ďalšieho amerického výrobcu Under Armour.
Nové dresy sú vyhotovené vo veľmi jednoduchom dizajne. Biele tričká dopĺňajú prúžky v okolí výstrihu a na boku tričiek. Na zadnej strane sa pod výstrihom nachádza malý biely nápis Spurs umiestnený na modrom pozadí.
Partnerom klubu zostáva ázijská poisťovacia spoločnosť AIA. Tottenham sa po jednoročnej prestávke vracia aj k svojej tradičnej farebnej kombinácii – k bielym tričkám budú nosiť opäť tmavomodré trenírky a biele štulpne.
Inšpiráciou pre nové dresy sa stala víťazná sezóna 1960/61, v ktorej Tottenham dokázal ako prvý klub v modernej ére triumfovať v jednom ročníku v najvyššej anglickej súťaži aj prestížnom FA Cupe. Odkazom na tento úspech je aj farba náhradných dresov, ktoré sú tmavomodré.
Oblečenie Tottenhamu bude tento rok výnimočné aj vďaka použitému klubovému znaku. Tradičný kohút je na ňom umiestnený uprostred štítu, čo presne kopíruje logo používané v 60. rokoch. Tmavomodré tričká dopĺňajú rovnako sfarbené trenírky a tmavomodré štulpne.
Spurs obsadili v minulej sezóne druhú priečku v Premier League, keď zaostali o 7 bodov za majstrovskou Chelsea. Tottenham si zahral aj hlavnú fázu Ligy majstrov, kde však obsadil v skupine iba tretie miesto a putoval tak len do šestnásťfinále Európskej Ligy UEFA. V ňom Kohúti vypadli s belgickým Gentom.
Poznámka: Článok bol na web doplnený v roku 2020.