V priebehu júla boli oficiálne predstavené nové náhradné dresy Chelsea. Londýnsky klub sa vracia k žltým alternatívnym dresom, ktoré budú mať jeho futbalisti oblečené prvýkrát od víťaznej sezóny 2014/15.
Aj žlté dresy sú postavené na dizajnovom základe Nike Vapor. Modrý výstrih je na zadnej strane doplnený pruhom v tradičných klubových farbách. Vnútornú stranu vypĺňa kruhový nápis „Football is the game” prevzatý z klubovej hymny a doplnený modrým levom, ktorého nájdeme v znaku The Blues.
Partnerom klubu je aj na náhradných dresoch japonská spoločnosť Yokohama Tyres. Na rukávoch robia hráči Chelsea reklamu kórejskej automobilke Hyundai. K žltým tričkám budú nosiť zverenci Maurizia Sarriho žlté trenírky a modré štulpne. Tie sú doplnené dvojicou tenkých žltých pásikov, pod ktorými nájdeme logo americkej spoločnosti Nike a skratku klubu CFC.
Chelsea obsadila v predchádzajúcej sezóne Premier League piate miesto. Vďaka tejto priečke si zahrá v skupinovej fáze Európskej ligy UEFA, ktorú už raz dokázala vyhrať – konkrétne v ročníku 2012/13. Rok predtým triumfoval londýnsky klub aj v Lige majstrov a úspech na európskej scéne zaznamenal aj v rokoch 1971 a 1998, kedy sa tešil z víťazstva v PVP.