Ako bolo spomenuté ešte v januárovom článku, Borussia Dortmund má tento ročník k dispozícií až kvarteto dresov. V poradí štvrté sú určené pre zápasy v pohárových súťažiach, pričom žlto-čierni sa v nich predstavujú na európskej scéne ale takisto aj v domácom Pohári DFB.
Dresy boli uvedené vo veľkom štýle ešte v priebehu leta, kedy ich v jeden júlový podvečer predstavili na pouličnej párty v Chicagu. Akcia sa konala v rámci amerického turné dortmundského klubu pred aktuálnou sezónou 2018/19 a o atmosféru sa postarala americká DJ-ka King Marie.
Na rozdiel od žltých dresov používaných v ligových súbojoch sú tie pohárové v jednoduchšom dizajne. Výrazným prvkom je len horizontálny čierny pruh, ktorý prechádza po celom obvode tričiek cez hruď, obidva rukávy a takisto na chrbte oddeľuje čísla od menoviek hráčov. Čierne detaily nájdeme aj v okolí výstrihu.
Partnerom klubu zostáva aj pre pohárové stretnutia chemická spoločnosť Evonik. Na rukáve nájdeme emblém nemeckej automobilky Volkswagen. Žlté tričká majú dortmundskí futbalisti už tradične doplnené žltými alebo čiernymi trenírkami a väčšinou žltými štulpňami.
Osemnásobnému nemeckému majstrovi priniesli nové dresy šťastie najmä v skupinovej fáze Ligy majstrov, kde Borussia obsadila s 13 bodmi prvé miesto vo svojej A skupine a v osemfinále sa stretne s anglickým Tottenhamom Hotspur. Čaro dresov už ale pominulo v domácom pohári, kde žlto-čierni včera vypadli v osemfinále s Werderom Brémy 3:4 po penaltovom rozstrele.