Piaty celok Ligue 1 zo sezóny 2020/21 debutoval vo svojom novom bielom oblečení ešte v samotnom závere minulého ligového ročníka. Nové biele dresy Marseille sú oslavou úspešných 90. rokov minulého storočia, v ktorých klub dokázal zvíťaziť v Lige majstrov (1993) a taktiež ukoristiť tri majstrovské tituly v domácej súťaži (1990, 1991 a 1992).
Rukávy nových dresov vypĺňa päť belasých prúžkov. Tričká majú véčkový výstrih, na vnútornej strane ktorého nájdeme erb mesta Marseille. Boky vypĺňajú belasé panely doplnené v spodnej časti tmavomodrým prúžkom. Zaujímavosťou sú čísla. Zatiaľ čo v domácej súťaži sú belasé, v pohárovej Európe pre zmenu zlaté. Biele súpravy kompletizujú biele trenírky a štulpne.
Náhradné tmavomodré oblečenie bolo predstavené v priebehu júla. Na tričkách sa v cik-cakovitom vzore strieda množstvo odtieňov modrej farby, ktoré symbolizujú rozmanitosť mesta Marseille. Dresy sú venované aj klubovej nadácii, ktorej originálne štvorfarebné logo nájdeme na vnútornej strane výstrihu. Výstroj dopĺňajú tmavomodré trenírky a tmavomodré štulpne s belasými pásikmi.
Uvedenie dresov priblížilo aj poslanie klubovej nadácie. Olympique Marseille má na juhu Francúzska svoje nezastupiteľné miesto a je veľkou súčasťou každodenného života ľudí v meste. Spolu s klubom podporila spoločnosť Puma rôzne projekty venované nemocniciam, deťom a amatérskym celkom. Spolupráca tak podporuje investície do vzdelávania, zamestnanosti, podnikania, športu a kultúry.
Záver augusta potom priniesol aj tretie dresy. Tie sú v kontroverznom dizajne s veľkým nápisom Marseille umiestnenom na prsiach. Dizajnéri spoločnosti Puma však bledomodré oblečenie Marseille oživili aj ďalšími textami. Na vrchnom prúžku je viditeľný nápis Olympique de, na spodnom potom pre zmenu rok založenia klubu 1899, na ktorom dvojicu čísiel oddeľuje hviezdička.
Na treťom oblečení nájdeme klubový znak v tradičnej podobe len na zadnej strane pod výstrihom. Rovnako ako aj pri ostatných tímoch je však prítomný vo forme vodotlače na celej prednej strane ako aj rukávoch. Partnerom klubu je online služba na objednanie jedla Uber Eats, vo francúzskych súťažiach na dresoch nájdeme aj logá Boulanger (obchod s elektronikou), Parions Sport (stávková kancelária), či Hotels.com (online rezervačný systém ubytovania).
Vo viacerých dresoch sa predstavujú brankári. Tí si okrem čiernej a bielej verzie dresu Puma Ultimate zachytali v ročníku aj v žltých farbách. K dispozícii majú aj červené dresy, ktorých dizajn je zhodný s tretím hráčskym oblečením a taktiež mu dominuje výrazný nápis Marseille.
Spomínaná piata priečka zabezpečila zverencom argentínskeho trénera Jorga Sampaoliho účasť v skupinovej fáze Európskej ligy UEFA. Súpermi Marseille sú v skupine E talianske Lazio Rím, turecký Galatasaray Istanbul a ruský Lokomotiv Moskva. Zaujímavosťou je, že Olympique vo všetkých doterajších štyroch zápasoch remizoval! Klub to v súťaži dokázal už trikrát dotiahnuť do finále, no zo zisku trofeje sa zatiaľ nikdy netešil.