Minulý týždeň sme sa dočkali predstavenia nových dresov FC Sevilla. Rekordný sedemnásobný víťaz Európskej ligy UEFA bude aj v ďalšom ročníku pokračovať v oblečení z dielne britskej spoločnosti Castore. Nové súpravy boli predstavené v rámci kampane Muy nuestra (skutočne naša). Jej cieľom je evokovať pocit, ktorý zdieľajú fanúšikovia sevillského klubu s obyvateľmi mesta a odprezentovať ich životný štýl.
Podľa klubu nové dresy zachytávajú jedinečný spôsob života mesta a futbalu, ktorý presahuje akýkoľvek výsledok a zdôrazňuje bezpodmienečnú vášeň: „Sevilla je viac než len meno. Sevilla je naše mesto, náš klub, naša kultúra. Sevilla je tradícia a inovácia. Sú to Giralda (katedrála) a Setas (unikátna drevená konštrukcia v tvare húb). Je to Nervión (sevillský región, ale taktiež aj historický názov sevillského štadióna) a Guadalquivir (rieka). Farba Albero (špeciálna sevillská farba prítomná napríklad na fasádach historických budov) a bielo-červený pocit. Sevilla je pre tých, ktorí ju prijmú ako svoju vlastnú. Sevilla je naša!”
Nové súpravy majú jedinečný dizajn, ktorý odráža identitu a históriu klubu a mesta. Hlavné dresy sú v tradičnej bielej farbe s geometrickou potlačou založenou na erbe klubu kombinovanou so vzormi používanými na modernej keramike. Červený golier a konce rukávov sú doplnené tenkými bielymi prúžkami, ktoré dresom dodávajú retro nádych. Súpravy už tradične dopĺňajú biele trenírky a čierne štulpne. V ich vrchnej časti opäť nájdeme pruhovaný vzor. Prednú stranu potom vypĺňa biely nápis SFC, predstavujúci skratku klubu.
Náhradné dresy sú inšpirované fanúšikmi, ktorí zaplnili domovský stánok Ramóna Sáncheza-Pizjuána červenými vlajkami počas zápasu Európskej ligy UEFA proti Juventusu. Potlač má vlnité vzory, ktoré pripomínajú vlajky mávajúce na tribúnach sevillského štadióna. V okolí výstrihu a na koncoch rukávov nájdeme spomínanú farbu Albero, ktorá je prítomná na viacerých miestach mesta. Červené tričká kompletizujú červené trenírky a červené štulpne. Tie sú doplnené tenkými zlatistým prúžkom a ani na nich nechýba skratka SFC.
Tretie súpravy kombinujú tmavé tóny (čierne a modré) s purpurovými líniami, čím vytvárajú neónový efekt. Tento mix farieb má predstavovať nočný čas v Seville a zahŕňa taktiež historické vzory z tradičnej mestskej architektúry. Všetky dresy sú vyrobené z odolných, elastických a ľahkých materiálov, aby zabezpečili hráčom podmienky pre maximálny výkon a vytvorili im čo najväčšie pohodlie. Nové oblečenie bolo predstavené bez emblémov partnerov. V minulej sezóne robili futbalisti Sevilly reklamu brokerskej spoločnosti Degiro a výrobcovi automobilových olejov Valvoline.
FC Sevilla nemá za sebou vydarenú sezónu v domácej súťaži, kde obsadila až dvanáste miesto. Všetko ale prekrylo rekordné siedme víťazstvo v Európskej lige UEFA, vďaka ktorému sa tím vedený Josém Luisom Mendilibarom predstaví v skupinovej fáze Ligy majstrov. Tú si Blanquirrojos zahrali aj vlani, kedy v konkurencii Borussie Dortmund, Manchestru City a FC Kodaň obsadili tretie miesto a mohli tak pokračovať v úspešnej ceste za ziskom rekordnej trofeje v EL UEFA.