V predstavovaní oblečenia španielskych tímov pre stále aktuálnu sezónu 2019/20 dnes pokračujeme úradujúcim vicemajstrom. Americká spoločnosť Nike pripravila Atléticu Madrid trojicu nových dresov, ktoré postupne predstavovala od mája až do septembra minulého roka.
Ako prvé boli predstavené hlavné červeno-biele dresy. Tie sú v tradičnom pruhovanom prevedení, ktoré je oproti predchádzajúcej sezóne opäť v klasickej podobe, bez rôznych farebných prechodov, či komplikovaných vzorov. Na vnútornej strane výstrihu nájdeme veľký nápis 1903 symbolizujúci rok založenia Los Colchoneros. Cez číslicu nula navyše prechádza Neptúnov trojzubec, ktorý je symbolom mesta Madrid i samotného klubu Atlético.
Partnerom červeno-bielych zostáva aj v aktuálnej sezóne spoločnosť Plus 500, ktorá sa zaoberá online obchodovaním s akciami, kryptomenami a rôznymi komoditami. Na ľavom rukáve nájdeme emblém kórejskej automobilky Huyndai. Pruhované tričká majú zverenci Diega Simeoneho doplnené modrými trenírkami a červenými štulpňami, v niektorých zápasoch sa predstavujú aj v červených trenírkach.
Náhradné čierne dresy boli predstavené v priebehu júla a ich dizajn je veľmi jednoduchý. Na tričkách si môžeme všimnúť akurát tenké červené prúžky na zakončeniach rukávov, či na zadnej strane pod výstrihom. Tmavý podklad je doplnený prvkami v žiarivej červenej farbe, do ktorej sú prevedené emblémy partnerov, či dokonca aj klubový znak.
Vnútornú stranu výstrihu tentokrát vypĺňa španielska vlajka, ktorá dodáva španielskym hráčom pocit národnej hrdosti a taktiež symbolizuje aj fakt, že Madrid je hlavným mestom tejto krajiny. Tričká dopĺňajú čierne trenírky a štulpne s dvojicou červených prúžkov a nápisom Atlético umiestneným pod logom amerického výrobcu Nike.
Tretie belasé dresy boli predstavené v priebehu septembra 2019 a sú návratom do 90. rokov. Retro prevedenie umocňuje použitie špeciálne tvarovaného modrého výstrihu, ktorý je v prednej časti doplnený siedmimi hviezdičkami. Rovnaký počet nájdeme aj v klubovom znaku.
Povrch belasých tričiek pokrývajú diagonálne prúžky kombinované s nápismi Atleti, ktoré predstavujú jednu z klubových prezývok. Logo výrobcu dresov je okrem klasickej fajočky doplnené aj nápisom Nike. Dresy kompletizujú belasé trenírky a belasé štulpne s výrazným tmavomodrým pruhom v ich vrchnej časti.
Brankári Atlética chytajú túto sezónu v dresoch s dizajnovým označením Nike Promo. Najčastejšie ich môžeme vidieť v žltom a tyrkysovom prevedení. V stretnutiach Ligy majstrov mala jednotka tímu Jan Oblak na sebe aj špeciálny oranžový dres pripomínajúci svojim prevedením opäť 90. roky.
Atléticu Madrid patrí v prerušenej španielskej súťaži zatiaľ 6. miesto, keď v 27 zápasoch nazbieralo 45 bodov. Los Colchoneros sa ale darí v Lige majstrov, kde dokázali postúpiť už do štvrťfinále. V osemfinále vyradili po dramatickom priebehu Liverpool, keď postupový gól zaznamenal na konci predĺženia v 121. minúte Álvaro Morata.