Ešte začiatkom júla predstavila svoje nové dresy Sevilla. Rekordný šesťnásobný víťaz Pohára, resp. Európskej ligy UEFA sa bude predstavovať poslednú sezónu v dresoch od americkej spoločnosti Nike. Tú nahradí od budúceho leta britský výrobca Castore.
Na rozlúčku pripravila Nike štvrtému tímu minulej sezóny La Ligy trojicu dresov v tradičných farbách – bielej, červenej a čiernej. Hlavné a náhradné oblečenie má rovnaký dizajn, ktorému dominujú tenké vertikálne prúžky. Biele súpravy majú hráči prirodzene doplnené čiernymi štulpňami, náhradné sú kompletne červené.
Tretie dresy vychádzajú dizajnovo z katalógového modelu Nike Strike II, ale je na nich využitá unikátna kombinácia čiernej a červenej. Hoci na júlových fotografiách mali ešte hráči Sevilly na hrudi názov svojho klubu, v sezóne už robia reklamu platobnej aplikácii Naga, ktorá slúži na investovanie a obchodovanie s kryptomenami, či inými komoditami.
Na rukáve majú majstri Španielska z roku 1946 emblém spoločnosti Valvoline. Tá je známa najmä výrobou prémiových motorových olejov. Brankári Los Nervionenses chytajú v známom dizajne s textúrou štvorcov. V doterajšom priebehu ročníka sa predstavili v žltej a čiernej verzii.
Sevilla sa vďaka štvrtej priečke kvalifikovala priamo do skupinovej fázy Ligy majstrov. V nej budú zverenci Julena Lopeteguia súperiť o postup v skupine G s francúzskym majstrom OSC Lille, rakúskym šampiónom Red Bull Salzburg a štvrtým celkom nemeckej súťaže VfL Wolfsburg.