Dresy ACF Fiorentina 2011/2012

2011/2012 Lotto Séria A
Autor: Myso

Talianska ACF Fiorentina ešte takmer pred dvomi mesiacmi predstavila svoje nové dresy pre aktuálnu sezónu 2011/2012. Deviaty tím predchádzajúcej sezóny Série A oblieka už siedmy rok domáca spoločnosť Lotto.

Hlavné dresy sú v tradičnej fialovej farbe, po ktorej dostalo mužstvo aj prezývku “fialky.” Ako náhradné majú na výber hráči talianskeho klubu zo žltých a bielych. Tričká sú vo všetkých troch prípadoch doplnené trenírkami a štulpňami v rovnakých farbách.

 

Dizajnéri talianskej spoločnosti Lotto vsadili na tradičný dizajn Fiorentiny, ktorý zahŕňa golieriky i nápis ACF Fiorentina na zadnej strane tričiek, ktorý je doplnený aktuálnym rokom 2011. Samozrejmosťou sú v prípade talianskeho výrobcu výrazné červeno-biele logá Lotto na rukávoch.

 

Na každom z dresov sa nachádza logo partnera klubu, ktorým je automobilka Mazda ako aj logo mimovládnej organizácie Save the children, ktorá obhajuje práva detí. Na štulpniach nájdeme okrem loga spoločnosti Lotto a nápisu ACF tvoriaceho skratku klubu aj klubový znak.

 

Podľa slov zástupcov spoločnosti Lotto majú nové dresy Fiorentiny odrážať vysoké technické know-how výrobcov dresov doplnené inovatívnymi technológiami a atraktívnym dizajnom. Tričká sú ušité z technickej tkaniny obsahujúcej polyester, ktorá poskytuje priedušnosť a pružnosť.

Zaujímavosťou je, že čierne brankárske dresy sú ušité z inej tkaniny ako je to v prípade hráčskych dresov. Okrem predstaveného čierneho dresu doplneného šedými a žltými prvkami si brankári Fiorentiny zachytajú aj v žltých a ružových dresoch.

K dlhoročnej spolupráci výrobcu dresov s Fiorentinou sa vyjadril Alberto Fraticelli, komunikačný a marketinogový riaditeľ spoločnosti Lotto: „Sme obzvlášť hrdí, že už siedmy rok obliekame Fiorentinu, ktorá patrí medzi najznámejšie a najslávnejšie značky futbalovej Série A.“

Fraticelli ďalej spomenul, že taliansky výrobca pôsobí už v 80. krajinách sveta. Pri nových dresoch Fiorentiny dbali na klubové tradície, ktoré skombinovali s technologickým pokrokom a modernými technológiami. Komfort pri hre má podľa marketingového riaditeľa spoločnosti Lotto mimoriadny význam.

O nových dresoch povedal pár slov aj technický riaditeľ Fiorentiny Gianluca Bayes: „Sme jedným z mála tímov, ktorý je identifikovaný vďaka jedinej farbe. Vzťah medzi Fiorentinou a fialovou je inštinktívne spojenie, dobre známe v našej krajine i v zahraničí.“

Bayes ďalej dodal, že sa aj tento rok rozhodli pre žlté dresy, ktoré sa stali v minulej sezóne v zápasoch hraných na súperových ihriskách veľmi populárne. Rovnako považuje za dôležité, že na dresoch naďalej nájdeme logo spoločnosti Lotto, automobilky Mazda a organizácie Save the children.

ACF Fiorentina je dvojnásobným talianskym majstrom, keď v najvyššej súťaži triumfovala v rokoch 1956 a 1969. Na európskej scéne klub žiaril na prelome 50. a 60. rokov, keď v 1957 získal Pohár európskych majstrov a o tri roky neskôr pribudol do klubovej vitríny aj Pohár víťazov pohárov.

Pridaj komentár

Naspäť na začiatok